4 Oca 2010

Gidenlerden...

Aslında bu yazıyı yazmadan önce 2009'un getirdiklerini şöyle bir düşündüm de kişisel olarak pek bir getirisi olmadı. Özeli bıraktım genele yoğunlaştım, ülkeye, daha sonra çevresine ve daha da genelleştirerek dünyayı düşündüm, yok bu yıl hakikaten lanetli bir yıl sanırım. Dünyanın herhangi bir yerinde, herhangi bir vasıftaki adamla da konuşsak o da bu yılı unutmak isteyecektir diye düşünüyorum.

Mali krizler, ilginç gripler, ani ölümler... Bunların hepsi aynı yılda gerçekleşti evet. Daha fazla iç karartmak istemiyorum fakat konumuz futbol ise 2009 senesinin futboldan götürdüklerini de hatırlamak ve hatırlatmak istedim. Futboldan kim nasıl uzaklaştı peki? Biri kanser, öteki intihar ve diğer iki futbolcu kalp yetmezliğinden...

Sir Bobby Robson - 31 Temmuz 2009
Daniel Jarque - 8 Ağustos 2009
Robert Enke - 10 Kasım 2009
Antonio De Nigris - 16 Kasım 2009

Hiç yorum yok:

Bunlar Da İlginizi Çekebilir