19 Mar 2010

Şampiyonlar Ligi: Çeyrek Finaller


Lyon - Bordeaux
Bayern München - Manchester United
Arsenal - Barcelona
Inter - CSKA Moscow

Açıkçası hiç istediğim gibi geçmeyen bir kura oldu. Ne gerek vardı şimdi Arsenal ile Barcelona'nın kapışmasına? Ben Arsenal'ın en az bir tur daha devam etmesi taraftarıydım fakat artık işleri zor, hem de hayli zor.

Lyon - Bordeaux eşleşmesi ise ne biliyim buna da pek gerek yoktu yahu! Lyon ile Bayern, Bordeaux ile Man Utd eşleşseydi bari diye hayıflanıyorum kendi kendime ama neyse artık.

Bayern München'in karşısında Viola olmayacak bu kez. Hatta o kadar şanslı olacaklarını, hakem kararlarının turu geçmelerinde olumlu bir faktör olabileceğini bile düşünemiyorum ki öyle olsa dahi artık pek işe yaramayacaktır.

Inter yine Rusya'dan çekti birini. Rubin kadar zorlayamazlar Inter'i gibi geliyor bana. Ancak yine de temkinli olmakta fayda var. Inter bu, yukarıları gördüğü tarihi hatırlayan var mı? Mourinho ile aldılar başlarını gidiyorlar. CSKA, çekebileceklerinin en iyisiydi kendileri adına fakat yarı finale çıktıkları taktirde Arsenal - Barcelona galibi ile oynayacakları için final görebileceklerini sanmıyorum. Şampiyonlar liginde Inter için yarı final görmek ne aman aman büyütülecek, ne de elenirseler ah vah şeklinde üzülünecek bir durum.

Hiç yorum yok:

Bunlar Da İlginizi Çekebilir