18 Ara 2009

UEFA Europa League Kura Çekimi


Öncelikle Galatasaray'a düşmesinde pek bir sakınca görmediğim takımlardan birinin gelmesi beni üzmedi. Atletico Madrid takım olma hüviyetinden çok uzak. Yalnızca hücum hattından ibaret bir takım bu yüzden ilk maçın skoru çok çok önemli (ilk maç Madrid'de). Madrid'den beraberlikle dönüldüğü taktirde dahi kapının mandalı fırlar yerinden.
Atletico Madrid - Galatasaray eşleşmesinin galibi Everton - Sporting Lisbon galibiyle oynayacak.

Geçelim Fenerbahçe'ye o halde... Birkaç gün önce Lille'in artan performansından bahsediyordum ki yakından takip edebilme şansını da yakalamış olacağız bu kurayla beraber. Pek kolay olacağını sanmıyorum ama Lille'i oynatmadığı taktirde Fenerbahçe turu kapar.
Lille - Fenerbahçe eşleşmesinin galibi Liverpool - Unirea eşleşmesinden gelen takımla oynayacak. Liverpool'un turu geçeceğini varsayarsak, bu bana göre Lille eşleşmesinde Fenerbahçe'ye avantaj sağlayabilir. Turu geçtiği taktirde daha büyük bir takımla oynayacak olmanın psikolojisi ayrı bir motivasyon aracıdır.

Her iki takımımızdan da güzel futbol ve sonrasında tur bekliyorum. Ha kıyaslayacak olursam, Galatasaray bir adım önde.

2 yorum:

hakancelep dedi ki...

Atletico Madrid illa ki savunmasına takviye yapacak. Queque Sanchez dönem ortasında geldiği için müdahalesi daha tam gelmedi. Şöyle bir şey var; Atletico kapanan takımlara karşı çok zorlanıyor. Kontratak da ve açık alanda başarılı hücumcuları var. Agüero, Forlan, Maxi, Simao açık alanda daha etkili. Galatasaray'ın da ruhun da yok kapanmak. O yüzden Galatasaray'a ters gelecek bir tarzı var Atletico'nun. Şimdi o kadar erken ki birşeyler söyleyebilmek için. Şubat ayında her şey daha netleşir.
Fenerbahçe, Lille eşleşmesi ise açıkcası Liverpool, Rubin'den sonra en korktuğum takımdı. Anfield'da da, Tataristan'da da oynamak gerçekten çok zor. Kazan'ı atlattık da, Liverpool'da Lille'de geldi. Gervinho büyük oyuncu da, korktuğum adam Eden Hazard. İnanılmaz yetenekli. Ben forvet almayan bir Fenerbahçe'nin turu geçemeyeceğini düşünüyorum. Kazım, Güiza, Semih'le belki Lille'i eleriz. Sonrasında çok büyük şanslar lazım. Güiza'ya 14 veren, Luis Fabiano'ya 30 verip alsa ya. Gönül tabii istiyor.
Umarım 2 takımı da Hamburg'un çimlerinde rakip olarak görürüz.

buraköztürk dedi ki...

Agüero'nun Ocak ayında takımdan ayrılıp ayrılmayacağını görüp, her iki takımda da olası takviyeleri inceleyip yorum yapmak daha sağlıklı olacaktır tabii. Daha erken ama sanki bana Benfica deplasmanını anımsayacakmışız gibi geliyor. O maçı gözümüzde çok büyütüp gitmiştik ve gereğinden çok daha rahat bir galibiyetle geri dönmüştük. O sezon Benfica iyi top oynamıyordu, bu sezon aynı şey At. Madrid için geçerli. Bana göre adı sanı yerinde, duyulmuş takımlarla eşleşmek, her an ne yapacağı belli olmayan takımlardan daha avantajlı olabiliyor. Ama yazımda belirttiğim gibi, At.Madrid'i Lille'e tercih ederim.

Bunlar Da İlginizi Çekebilir