7 Ara 2009

Deportivo 1 - 3 Barcelona





Messi'nin fotoğrafta da gösterdiği gibi Barcelona, Deportivo ağlarını Cumartesi gecesi 3 defa havalandırdı. Açıkçası Cumartesi gecesi sıcağı sıcağına bu maçı değerlendirmek istiyordum fakat fırsat bulamadım veya canım bugün girmek istedi de diyebiliriz. Geçen sezona göre Barcelona'da bu sezon biraz da olsa performans düşüşü gözlüyoruz özellikle deplasmanlarda. Fakat bu haftasonu zor bir deplasmandan 3 puanla dönmeyi bilen Barça, belki de bundan sonraki deplasmanlar için pozitif bir ışık yaktı herkese. Bunu özellikle Dynamo Kyiv deplasmanında hep birlikte gözleyeceğiz...

Maça dönecek olursak, Messi 27.Dk'da fitili ateşleyerek maçın o sıkıcı halini biraz olsa değiştirdi. Ardından Adrian'ın golü Barcelona'yı Dk.80'e kadar yine mi beraberlikle biten bir deplasmandayız düşüncesine itse de, Messi "durun bakalım yahu, daha maç bitmedi" dedi. Akabinde Ibrahimovic tıpkı Xerez maçında olduğu gibi maçın sonucunu belirleyen golü bularak Barcelona'nın iyice rahatlamasını sağladı. Yazıma fırsat bulamadığımdan yakınarak başlamıştım ki bu yüzden bu mücadeleyi yarım yamalak, ara ara kesintilerle seyrettim.. Derken.. ayağım uğurlu geldi sanırım ayaklarına girmeye lüzum yok çünkü Barcelona sık sık Deportivo kalesini yokluyordu zaten bana mı ihtiyaç duyacaklar canım.

Inter galibiyeti sonrası, Coruña deplasmanından da 3 puanla dönen Barça'da yüzler gülüyor. Ibrahimovic de takıma iyice ısınmaya başladı, attığı goller de bunun göstergesi. Son 3 resmi maçta 3 gol buldu bizim Ibo. Barcelona sempatizanı olarak bu durumu keyifle takip ediyorum.

Hiç yorum yok:

Bunlar Da İlginizi Çekebilir