5 Eyl 2009

Road To South Africa 2010



Şöyle bir göz gezdirirken baktım ki önemi yüksek birkaç maç duruyor önümde. Bunlardan ilk gözüme çarpan ise 5. Grup'taki Ermenistan - Bosna Hersek maçı. Açıkçası Bosna'nın oynadığı futbolu beğeniyorum ve Türkiye ile aynı grupta olmalarına rağmen eğer daha iyi bir oyun sergiliyorsalar onların turnuvaya katılmasını destekliyorum. Bu bağlamda Bosna'nın bu deplasmanı kayıpsız geçeceğini ve kadro kalitesinin buna yeteceğini düşünüyorum. İkinci olarak 8. Grup'ta İtalya'nın Gürcistan deplasmanında rahat bir galibiyet alacağını ve gruptaki işini bitireceğini öngörüyorum. Bir diğer maç ise Afrika gruplarından; Fildişi - Burkina Faso... İlk maçı deplasmanda 2-3 kazanan güçlü takım, Abidjan'da da iki üç farklı galibiyeti o yoksul halka hediye eder.
Edit: Sonuçlar...
Ermenistan 0 - 2 Bosna Hersek WON
Gürcistan 0 - 2 İtalya WON
Fildişi 5 - 0 Burkina Faso WON

Hiç yorum yok:

Bunlar Da İlginizi Çekebilir