12 Eyl 2009

Deutschland Bundesliga



Bundesliga'da 5. haftaya girilirken takımlar yavaş yavaş hüviyetlerini kazanmaya başladılar ve az çok kimin ne kadar başarılı olabileceği varsayımlarına bizi teşvik etmekteler. Haftanın önemi düşük maçlarından birine konuk oluyoruz... Freiburg geçen hafta Gelsenkirchen'e gitti ve sürpriz bir sonuca imza atarak Schalke'yi 1-0 ile geçmeyi bildiler. Konuk ekip Eintracht Frankfurt ise evinde Borussia Dortmund'u ağırlıyordu. İlk yarısı golsüz biten karşılaşmanın ikinci yarısında Dortmund daha atak gözüktü ve golü de buldular fakat Amanatidis skoru eşitledi ve maç 1-1 sonuçlandı. Freiburg'un geçen haftaki Schalke galibiyeti beni pek tatmin etmedi. 90 dakika maçı takip ettim ve uzun zamandır bu kadar sıkıcı, bu kadar boğucu bir maça tanıklık etmediğimin farkına vardım. Atak dahi yapamayan Schalke karşısında Freiburg, bir yan top organizasyonuyla golü buldu ve maç o dakikadan sonra kitlendi. Frankfurt nispeten göze daha hoş gelen bir futbol oynuyor ve kuşkusuz bunda teknik adam Skibbe'nin büyük payı var. Hani az da olsa geçen seneki sıkıcı ve bir o kadar da defansif Frankfurt'tan, daha açık oynayan ve akıllı pas alışverişleri yapan bir takım var sahada. Sonuç olarak iki takım arasında müthiş bir fark yok. Maçın Freiburg tarafı yüzünden sıkıcı geçeceğini düşünüyorum ve Frankfurt'un gol bulması halinde artık çevrilmesine izin vermeyeceğini öngörüyorum. Eintracht Frankfurt yenilmez.

Edit: Sonuç...

Freiburg 0 - 1 Eintracht Frankfurt WON ( Frankfurt beklediğimi yaptı ve galip geldi...)

Hiç yorum yok:

Bunlar Da İlginizi Çekebilir