25 Oca 2010

Australia Open Günlüğü #3

Avustralya Açık olabildiğince hızıyla! devam ediyor. 3. yazıda neler olmuş bitmiş bir bakalım... Erkekler teklerde Roger Federer, Lleyton Hewitt'i vatan toprağında zorlanmadan 3-0 geçmeyi başardı. Fernando Verdasco'nun Nikolay Davydenko'ya yenildiği maçı ise canlı izledim sabahın 7'sinde bitti. Davydenko maça öyle iyi başladı ki, ne servis kırdırdı ne de çift hatalı oyunlarla Verdasco'nun ekmeğine yağ sürmedi. Verdasco ise "unforced errors" delisi olarak skoru bir anda 0-2 aleyhine getirmekte Davydenko'ya yardımcı oldu. 3. sette hafiften toparlanmalar gösteren Verdasco, bu seti aldı, arkasından 4.sette tie break'e giden oyunu da alarak maçı 2-2'ye getirdi. Bu sırada uyku problemleri yaşayan ben, son setin pek fazla uzamadan bitmesini isteyerek Davydenko'yu bu yolda yalnız bırakmadım ve 6-3 ile son seti alarak maçı 3-2 koparmasını sağladım! evet benim iyi dileklerimle oldu.
Novak Djokovic'in rakibi ise bu yukarıda saydıklarımızın yanına yaklaşamayacağı cinstendi ki maçı 3-0 ve oyunlarda da rahat rahat kazanarak, Lukasz Kubot'u eledi ve çeyrek finale çıkmayı başardı.
Geldik Top 16'nın güzel maçlarından birine, Jo-Wilfried Tsonga - Nicolas Almagro maçına... Bu maçı TSİ sabah saatlerine koymasalar mutlaka izlerdim fakat bıdı bıdı yaparak maçı rezil etmek istemiyorum. Belli ki güzel bir maç olmuş özetini bulup izlemek gerek. Tıpkı Verdasco - Davydenko eşleşmesinde olduğu gibi bu maçta da 2-0 öne geçen Tsonga'yı yakalayan Almagro maçı 2-2'ye getirmeyi başarmış fakat son sette 9-7'lik oyunla 3-2 Tsonga çeyrek finale geçen isim olmuş. Hemen bir aşağıda Nicolas Almagro'nun gargara yaptığı resmi yollamıştım dün gece, bu gece kort yerine odasında yapmıştır o gargarayı ama üzülerek...
Çeyrek finale çıkma mücadelelerinde bir önceki gün oynanan maçları da görerek çeyrek finalde kim kiminle eşleşmiş, kim kimi eleyebilir onlara bakalım...
✔Andy Roddick 3 - 2 Fernando Gonzalez
✔Marin Cilic 3 - 2 Juan Martin Del Potro
✔Andy Murray 3 - 0 John Isner
Ivo Karlovic 1 - 3 Rafael Nadal✔
Bu sonuçlardan sonra çeyrek final eşleşmelerine bakıldığında epey zevkli maçların olacağı bariz ortada.
Roger Federer'in ilk zorlu maçı olacak Avustralya Açık 2010'da Davydenko önünde. Davydenko 2003 sonundaki o tempolu ve hırslı haline yine büründü ve başarı istiyor her halinden belli. Federer'i zorlamak için elinden geleni yapacaktır. Djokovic - Tsonga eşleşmesinde ise Djokovic'in düşen performansı eğer devam ederse Tsonga'nın hayvani servisleri ona zor anlar yaşatabilir. Roddick - Cilic maçına tahminde bulunmak istemiyorum çünkü Cilic JMDP'yi eleyerek ikaz sinyallerini yaktı, ilginç bir maç olabilir.

Andy Murray - Rafael Nadal maçı da tahmin edileceği üzere müthiş geçecektir. Murray'nin Nadal ile oynadığı 9 maçın 7'sini Nadal, 2'sini ise Murray kazandı. Murray'nin Nadal'ı yendiği Rotterdam ve US Open'ı izlemiştim. Andy Murray formda olduğu zaman her raketi yenebilecek bir yetenek. Nadal bu kuradan oldukça memnun olabilir aslında, Murray'i geçtiği taktirde Davydenko Federer'i elese dahi karşılaşmayacaklar, Davydenko Nadal'ın belalısıdır. TSİ Salı sabahı Roddick-Cilic ve Murray-Nadal maçları oynanacak, diğer iki maç ise bir sonraki gün.

#3 ile yalnızca erkekleri yazıya almış oldum. Bugün bir #3,5 başlığı ile bayanların kimlerle eşleştiklerini, kimin kimi eleyebileceğini ve ne durumda olduklarını analiz ederiz.

Australia Open #3

Hiç yorum yok:

Bunlar Da İlginizi Çekebilir